BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuziak Mariusz (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Ocena Internetu jako narzędzia wspierania działalności marketingowej polskich firm - stan obecny i tendencje zmian
An Evaluation of the Internet as a Tool for Supporting Marketing Activities in Polish Enterprises: Current State and Development Trends
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006, nr 720, s. 71-85, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Marketing internetowy, Przedsiębiorstwo
Internet, e-marketing, Enterprises
Uwagi
summ.
Abstrakt
W opracowaniu przedstawiono wyniki badań dotyczących postrzegania użyteczności Internetu w praktyce marketingowo-gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Artykuł opracowano na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych za pomocą kwestionariusza w formie strony WWW. Dane pozyskiwano od 2 grudnia 2004 r. do 7 stycznia 2005 r.

This article is a summary of survey results concerning the perception of the Internet as a marketing tool. The author discusses and reviews various dimensions of Internet application based on an Internet survey of Polish firms conducted in December 2004 and January 2005. The results suggest that the Internet is perceived as a useful and cost-cutting channel of marketing communication, enabling firms to achieve goals otherwise beyond their reach, strengthening their image and supporting the growth of brand recognition. The data gathered during the survey is consistent with the results of previous surveys. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Domaszewicz Z., Internet rośnie najszybciej, „Gazeta Wyborcza", 21.02.2005.
  2. Internet dobry do promocji, „Gazeta Wyborcza", 25.02.2005.
  3. Kuziak M., Internet jako narzędzie promocji marketingowej przedsiębiorstw, maszynopis niepublikowany, AE w Krakowie, Kraków 2002.
  4. Wołoszyn J., Kuziak M., Smoleń Т., Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa [w:] Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, red. Z. Martyniak, Wydawnictwo AE w Krakowie, Kraków 2000
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu