BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Altkorn Jerzy (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej
Obtaining Trademarks in EU Countries
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, nr 581, s. 5-13
Słowa kluczowe
Znaki towarowe, Identyfikacja produktu
Trademarks, Product identification
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Zarządzaniem wzorami i znakami Wspólnoty oraz ich rejestracją na terenie Unii zajmuje się Office for Harmonization in the Market - Urząd Koordynujący na Rynku Wewnętrznym. W opracowaniu omówiono strategie uzyskiwania znaków towarowych w Unii Europejskiej.

Knowledge of the procedures for obtaining trademarks on the EU market is a significant factor in the success of a product. The article describes the role of the Office of Internal Market Harmonization where it involves trademarks and design, the system for trademark protection, how trademarks are registered and the law as it concerns trademark owners> (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu