- Autor
- Altkorn Jerzy (Wydział Zarządzania)
- Tytuł
- Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej
Obtaining Trademarks in EU Countries - Źródło
- Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, nr 581, s. 5-13
- Słowa kluczowe
- Znaki towarowe, Identyfikacja produktu
Trademarks, Product identification - Uwagi
- summ.
- Firma/Organizacja
- Unia Europejska (UE)
European Union (EU) - Abstrakt
- Zarządzaniem wzorami i znakami Wspólnoty oraz ich rejestracją na terenie Unii zajmuje się Office for Harmonization in the Market - Urząd Koordynujący na Rynku Wewnętrznym. W opracowaniu omówiono strategie uzyskiwania znaków towarowych w Unii Europejskiej.
Knowledge of the procedures for obtaining trademarks on the EU market is a significant factor in the success of a product. The article describes the role of the Office of Internal Market Harmonization where it involves trademarks and design, the system for trademark protection, how trademarks are registered and the law as it concerns trademark owners> (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Pełny tekst
- dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
- Cytowane przez
- ISSN
- 0208-7944
- Język
- pol