BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Altkorn Jerzy (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Promocja szkół wyższych
Marketing Universities
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, nr 602, s. 7-13
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Promocja
Higher education, Promotion
Uwagi
summ.
Abstrakt
Wraz ze wzrastającą konkurencją, oraz koniecznością samofinansowania się, szkoły wyższe stanęły przed potrzebą zachęcenia studentów, do wyboru ich uczelni. W pracy przedstawiono problem promocji szkół wyższych, zwrócono uwagę na aspekty, które mogą pomóc stworzyć własny korzystny wizerunek na rynku.

As competition increases and the need to become self-financing is ever more pressing, the necessity of attracting students is one the universities cannot ignore. First, the institution must distinguish itself from others on the market. It must select the appropriate aspects of its identity to create a market image. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu