BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czaja Izabela (Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych), Pichur Agnieszka (Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych)
Tytuł
Instytucjonalne wspieranie przedsiębiorczości poprzez Internet
E-business Incubators in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2003, nr 622, s. 113-124, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Internet, Przedsiębiorczość, Inkubatory przedsiębiorczości, Marketing internetowy
e-business, Internet, Entrepreneurship, Enterprise incubators, e-marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
W opracowaniu omówiono ważny i aktualny temat dotyczący pomocy dla firm internetowych (e-busines). Przedstawiono wyniki badań nad e-inkubatorami, których zadaniem jest wspieranie przedsięwzięć w początkowym stadium rozwoju działania firm internetowych.

The article considers the important and topical theme of support for Internet companies (e-businesses).The authors brief account of enterprise incubators, venture capital funds and specialist information portals introduces several notions traditionally attributed to what is konown as the "old economy" and shows institutions which aim to support and promote enterprise can operate on the Internet. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. Dynamiczna elektroniczna Polska, "Prawo i Gospodarka", 23-24 czerwca 2001.
  2. Ekonomika i zarządzanie małą firmą, pod red. B. Piaseckiego, PWN, Warszawa-Łódź 1999.
  3. Entrepreneur, Special E-business Guide, October 2000.
  4. Hindle T., Pocket Finance, The Economist Books, London 1999.
  5. Raport: wykorzystanie Internetu w małych firmach, OBOP, styczeń 2001.
  6. Sznajder A., Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2000.
  7. TNS OBOP, Badania INTERBUS, Warszawa, grudzień 2000-styczeń 2001.
  8. Wielki J., Elektroniczny marketing poprzez Internet, PWE, Warszawa-Wrocław 2000.
  9. Przedsiębiorczość i transfer technologii, pod red. K.B. Matusiaka, E. Stawasza, ŻSWP, Łódź, Żyrardów 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu