BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Piekarz Halina (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Kluczowe czynniki sukcesu jako wyznacznik strategii produktu
Key Factors of Success as a Determinant of Product Strategy
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2002, nr 603, s. 23-31, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Kluczowe czynniki sukcesu, Zarządzanie dla sukcesu, Strategia sukcesu, Strategia produktu, Zarządzanie strategiczne
Key success factors, Management for success, Success strategy, Product strategy, Strategic management
Uwagi
summ.
Abstrakt
W opracowaniu zwrócono uwagę na aspekty budowania strategii produktu - centralnego punktu biznesowej koncepcji przedsiębiorstwa. Przedstawiono także różne spojrzenia na strategię tworzenia wartości dla klienta, która jest istotą osiągnięcia sukcesu.

In this article the author looks at one aspect of building a product strategy. A product strategy depends, among other things, on determining the interaction between key success factors on the one hand and product values on the other, and managing those factors in such a way that a manufactured good is of value both to the customer and to the firm. The author`s aim in this study was to present her own approach to studying the impact of key success factors on the characteristics of a given product. She also discusses different views on the concept of creating value for the customer, which is the essence of key success factors. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. Antoszkiewicz J.A. [1997], Firma wobec zagrożeń, Poltex, Warszawa.
  2. Budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa [1991], pod red. M.J. Stankiewicza, TNOiK, Toruń.
  3. Heijden van der K. [2000], Planowanie scenariuszowe w zarządzaniu strategicznym, Dom Wyd. ABC, Kraków.
  4. Kaplan R.S., Norton D.P. [2001], Strategiczna karta wyników, PWN, Warszawa.
  5. Kotler P. [1994], Marketing, Analiza, planowanie wartości i kontrola, Gebethner, Ska, Warszawa.
  6. Marcinkowska M. [2000], Kształtowanie wartości firmy, PWN, Warszawa.
  7. Siuta B. [1996], Strategia zarządzania produktem, TNOiK, Bydgoszcz.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu