BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Figiel Adam (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Wizerunek kraju jako szansa międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw
A Country`s Image as an Opportunity for the Expansion International Business
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2004, nr 664, s. 159-166, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Promocja przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Marka globalna, Promocja inwestycji
Promotion of enterprise, Enterprise's brand, Global brand, Investment promotion
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Poszczególne państwa mają swoją tożsamość i wizerunek. W wizerunku danego kraju ważnym czynnikiem jest postrzeganie panującego klimatu inwestycyjnego. W pracy podjęto próbę oceny wpływu obrazu Polski na szansę międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw.

In the age of international competition, product brand but also its country of origin do not only guide consumers. A country's name has become a national mark (a kind of trademark) for the stale of the economy as a whole. Providing answers to the question of how a country can create its image in the international arena was the concern of this paper. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
dostęp tylko z terenu Kampusu UEK
Bibliografia
Pokaż
  1. |1| Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
  2. [2| Dąbrowski W., Promocja polskiej gospodarki i przedsiębiorstw - targi, wystawy, imprezy specjalne. Kreowanie obrazu Polski w świecie, WSB, Nowy Sącz 1999.
  3. Domizlaff G.C., Warum Marken erfolgreich sind, „Marketing Journal 1996, nr 4.
  4. |4] MARKA - MARKOM, Program przywrócenia roli i znaczenia marek firmowych i handlowych w Polsce, Raport 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu