BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hadrian Piotr (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Cele i formy planowania działań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach
The Objectives and Forms of Planning Marketing Activities in Polish Companies
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2005, nr 677, s. 55-69, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Efektywność marketingu, Planowanie marketingowe
Enterprises, Marketing efficiency, Marketing planning
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zadaniem opracowania jest prezentacja wyników badań dotyczących zachowań polskich przedsiębiorstw w zakresie formułowania działań planistycznych w sferze marketingu. Główną populację badań stanowi grupa największych na terenie Polski przedsiębiorstw (385 podmiotów).

The author presents the results of a study on the behaviour of Polish companies in developing their planning activities in the area of marketing. The material presented refers to partial problems such as defining the categories in which companies formulate and prioritise marketing goals and recognising forms of conceptualising planning decisions in marketing as well as the attributes of plans such as: time horizon, subject of planning, and structural level of planning. The author's analysis of empirical material also reveals the correlation between the investigated phenomena and the most significant features of the examined companies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Finansowe przestanki decyzji marketingowych, pr. zbiór, pod kier. A. Czubały i R. Niestroja, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004.
  2. Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SA, Warszawa 2001.
  3. Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 1996.
  4. Rawski M., Biznesplan, a plan marketingowy. Analiza porównawcza [w:] Finansowe przestanki decyzji marketingowych, pod kier. A. Czubaty i R. Niestroja, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004.
  5. Witek M., Struktura planu marketingowego, „Marketing w Praktyce" 2000, nr l.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu