BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuziak Mariusz (Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości)
Tytuł
Marketingowe wykorzystanie poczty elektronicznej
The Use of E-mail in Marketing
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2000, nr 538, s. 105-117, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Poczta elektroniczna, Informacja marketingowa, Internet, Direct mail, World Wide Web (WWW)
e-mail, Marketing information, Internet, Direct mail, World Wide Web (WWW)
Uwagi
summ.
Abstrakt
Artykuł rozpatruje korzystanie z poczty elektronicznej jako internetowego narzędzia marketingowego i prezentuje powody dla których przedsiębiorstwa interesują się tą formą promocji. Autor dyskutuje korzyści i wady wykorzystania poczty elektronicznej w zarządzaniu z punktu widzenia dostawców informacji (firm) i ich odbiorców (przeważnie indywidualnych jednostek).

This article looks at the use of e-mail as an Internet marketing tool and presents the reasons why enterprises are interested in this form of promotion. The author discusses the advantages and disadvantages of using e-mail in marketing both from the point of view of information providers (firms) and information receivers (usually individuals). He also outlines the issues of legal regulation and the self-regulation of organisations operating on this market. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Kuziak M., Zastosowanie sieci Internet do celów promocji marketingowi raport z wykonania projektu badawczego, Kraków 1998, maszynopis.
  2. Blankenborn D., Marketers Taking Sides On How Mass e-mail, Advertising Age's Busines- Marketing, Iss. 4, vol. 82, maj 1997.
  3. Crotty C., Stopping Junk e-mail, Macworld, vol. 14, Iss. 11, listopad 1997.
  4. Dowling M., Shoddy Cyberservice, Catalog Age, 1 wrzesień 1997, vol. 14, Iss. 9.
  5. E-mail Scans Worry Consumers, Direct Marketing, vol. 60, Iss. 12, kwiecień 1998.
  6. Eng P., E-mail: Fast, Fun and Now It's Free, "Business Week", 15 września 1997.
  7. Harris N., Hoff R., Spam That You You Might Not Delete, "Business Week", 15 czerwca 1998.
  8. Harrison F., Setting Sites on Net ad Gains, "Marketing Week", vol. 21, Iss. 4, 26 marca 1998.
  9. Howe J., Op-in-e-mail: Spam's Respectable Cousin, "Computerworld", vol. 31, Iss. 50, 15 grudnia 1997.
  10. Kaydo C., How to Rev Up Response Time, Sales & Marketing Management, vol. 150, Iss. 3, marzec 1998.
  11. McNamara P., Direct Marketing Group Lends a Hand Against Spam, Network World, vol. 14, Iss. 7, kwiecień 1997.
  12. News from the U.K., Direct Marketing, vol. 60, Iss. 11, marzec 1998.
  13. Rosenthal M., Rethinking Spam, Marketing Tools, czerwiec 1997.
  14. The Fight Against Spam, Direct Marketing, vol. 61, Iss. 1, maj 1998.
  15. Ulfelder S., Operators are Standing Down, Computerworld, vol. 31, Iss. 37, 15 września 1997.
  16. Yogel R., Sending Your Message Electronically, Target Marketing, vol. 21, Iss. 6, czerwiec 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0208-7944
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu