Title:
Zarządzanie i Marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Editor:
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie. ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków
Rating:
non-point
Zarządzanie i Marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie
1998
Cenowy efekt podaży emisji pierwotnych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w latach 1992-1997 - (monografia)
Etnocentryzm konsumencki Polaków - zjawisko przejściowe czy marketingowa bariera internacjonalizacji - (monografia)
Formy prawne wykorzystywane w procesach zarządzania (reprezentacja - pełnomocnictwo - prokura) - (monografia)
Konsumpcja w gospodarstwach domowych w okresie transformacji systemowej - (monografia)
Metodologiczne aspekty zarządzania strategicznego - (monografia)
Model wyceny zasobów ludzkich w aspekcie rachunkowości społeczno-ekonomicznej - (monografia)
O matematyzacji ekonomii - (monografia)
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską - (monografia)
Restrukturyzacja a konkurencyjność przedsiębiorstw - (monografia)
Rola i pozycja gastronomii na rynku turystycznym w Polsce - (monografia)
Segmentacja selektywna rynku - (monografia)
Skłonność do konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych - (monografia)
Statystyczne metody konstruowania agregatowej miary jakości w strategii produktu - (monografia)
Strategie integracji w kanałach dystrybucji - (monografia)
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce - (monografia)
Uwarunkowania rozwoju organizacji - (monografia)
Własność i jej implikacje w stosunkach pracy - (monografia)
Zarządzanie powiązaniami w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach przemysłowych - (monografia)
Etnocentryzm konsumencki Polaków - zjawisko przejściowe czy marketingowa bariera internacjonalizacji - (monografia)
Formy prawne wykorzystywane w procesach zarządzania (reprezentacja - pełnomocnictwo - prokura) - (monografia)
Konsumpcja w gospodarstwach domowych w okresie transformacji systemowej - (monografia)
Metodologiczne aspekty zarządzania strategicznego - (monografia)
Model wyceny zasobów ludzkich w aspekcie rachunkowości społeczno-ekonomicznej - (monografia)
O matematyzacji ekonomii - (monografia)
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstw w perspektywie integracji Polski z Unią Europejską - (monografia)
Restrukturyzacja a konkurencyjność przedsiębiorstw - (monografia)
Rola i pozycja gastronomii na rynku turystycznym w Polsce - (monografia)
Segmentacja selektywna rynku - (monografia)
Skłonność do konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych - (monografia)
Statystyczne metody konstruowania agregatowej miary jakości w strategii produktu - (monografia)
Strategie integracji w kanałach dystrybucji - (monografia)
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce - (monografia)
Uwarunkowania rozwoju organizacji - (monografia)
Własność i jej implikacje w stosunkach pracy - (monografia)
Zarządzanie powiązaniami w relacjach dostawca - odbiorca na rynkach przemysłowych - (monografia)
2003
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm - (monografia)
Funkcja informacyjna rachunkowości w procesie integracji gospodarki światowej - (monografia)
Historia i zakres podmiotowy auditingu w Polsce - (monografia)
Marketing terytorialny - uwarunkowania, zakres i przekroje operacyjne - (monografia)
Metody próbkowania w badaniu wiarygodności sald - (monografia)
Organizacyjne i społeczno-ekonomiczne aspekty telepracy - (monografia)
Postrzeganie ważności cech produktów jako podstawa segmentacji nabywców - (monografia)
Prawne aspekty transformacji spółek - (monografia)
Przewaga konkurencyjna uczelni - (monografia)
Rola analizy ekonomicznej w zarządzaniu procesami restrukturyzacji przedsiębiorstw - (monografia)
Strategie sprzedaży i relacje z klientami na rynkach przemysłowych - (monografia)
System controllingu strategicznego w firmie - (monografia)
Wybrane aspekty z zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji - (monografia)
Zarządzanie personelem w firmach w okresie dekoniunktury gospodarczej - (monografia)
Funkcja informacyjna rachunkowości w procesie integracji gospodarki światowej - (monografia)
Historia i zakres podmiotowy auditingu w Polsce - (monografia)
Marketing terytorialny - uwarunkowania, zakres i przekroje operacyjne - (monografia)
Metody próbkowania w badaniu wiarygodności sald - (monografia)
Organizacyjne i społeczno-ekonomiczne aspekty telepracy - (monografia)
Postrzeganie ważności cech produktów jako podstawa segmentacji nabywców - (monografia)
Prawne aspekty transformacji spółek - (monografia)
Przewaga konkurencyjna uczelni - (monografia)
Rola analizy ekonomicznej w zarządzaniu procesami restrukturyzacji przedsiębiorstw - (monografia)
Strategie sprzedaży i relacje z klientami na rynkach przemysłowych - (monografia)
System controllingu strategicznego w firmie - (monografia)
Wybrane aspekty z zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji - (monografia)
Zarządzanie personelem w firmach w okresie dekoniunktury gospodarczej - (monografia)