BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Żurawik Barbara, Żurawik Wojciech
Title
Rozpoznać rywala
Source
Businessman Magazine, 1995, nr 8, s. 68-70
Keyword
Konkurencja rynkowa, Konkurencja reklamowa, Konkurencyjność wyrobów
Market competition, Advertising competition, Products competitiveness
Abstract
Przedsiębiorstwa mogą wytwarzać takie same towary i nie konkurować ze sobą. Rynkowym rywalem natomiast może okazać się producent działający w zupełnie innej branży. Efektywność firmy w dużym stopniu zależy więc od skutecznej identyfikacji konkurencji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu