BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Charkiewicz Marcin
Title
Niezbadany produkt telekomunikacyjny
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 34-36
Keyword
Badania marketingowe, Telekomunikacja, Sprzęt telekomunikacyjny, Komunikowanie człowiek-komputer
Marketing research, Telecommunication, Telecommunication equipment, Human-computer system
Abstract
Autor zauważa, że swoistym paradoksem jest fakt, że telekomunikacja -- dziedzina życia tak powszechnie uznana za istotną, jest jeszcze nieco po macoszemu traktowana przez badaczy. Oczywiście bardzo dużo uwagi poświęca się np. kampaniom reklamowym produktów telekomunikacyjnych, ale zdecydowanie za rzadko samym produktom. Właściwie nie ma specjalnej wiedzy o tym, jakie jeszcze kanały komunikacji są naprawdę warte rozwoju, a wdrażaniu nowego produktu często towarzyszy brak pewności, czy rzeczywiście spełnia on oczekiwania użytkowników i czy w ogóle jest im potrzebny.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu