BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Chudzik Daniel
Title
Zmrożony merchandising
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 7, s. 41-43
Keyword
Sprzedaż, Merchandising, Artykuły spożywcze
Sale, Merchandising, Foodstuffs
Abstract
Wszystkie ważne działania wchodzące w skład procesu merchandisingu w jednostce sprzedażowej można prześledzić na przykładzie jednej tylko, opisywanej tu, kategorii artykułów - mrożonek. Te same cykle zarządzania produktem dotyczą także innych standardowych artykułów. Działania związane z ekspozycją, doborem asortymentu i w ogóle tym wszystkim, co ma na celu zwiększenie sprzedaży w sklepie, powinny być skierowane bezpośrednio do oczekiwań finalnego nabywcy. Pożądane jest, by sprzedawca umiał wcielić się we własnego klienta i patrząc jego oczami zdecydować, czy to, co oferuje, skłoni go do zakupu, czy przeciwnie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu