BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Młodawska Jolanta
Title
Nowe produkty jako podstawowy wyznacznik strategii eksportowej MITI oraz japońskich przedsiębiorstw w dziedzinie elektroniki użytkowej
New Products as Basic Determinant of MITI Export Strategy and Japanese Enterprises in the Field of Consumer Electronics
Source
Gospodarka w Praktyce i Teorii, 2001, nr 2, s. 34-44, bibliogr. 18 poz.
Keyword
Przemysł, Elektronika, Eksport
Industry, Electronics, Export
Country
Japonia
Japan
Abstract
Celem artykułu jest ukazanie faktycznego wkładu MITI (Ministry of International Trade and Industry) czyli Ministerstwa Handlu Zagranicznego i Przemysłu w spektakularny sukces japońskich przedsiębiorstw na międzynarodowej arenie elektroniki konsumpcyjnej.

A contribution of Ministry of International Trade and Industry (MITI) in great success of Japanese enterprises on international field of consumer electronics has been shown.(AŁ)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1429-3730
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu