BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Olejniczak-Merta Anna, Kostrzewa Agnieszka
Title
Zakupy dla siebie : Część IV
Source
Marketing Polska, 1997, nr 9, s. 16
Keyword
Zachowania konsumenta, Młodzież, Zachowania rynkowe, Żywność, Badania konsumenckie
Consumer behaviour, Youth, Market behaviour, Food, Consumer research
Abstract
Artykuł omawia zachowania rynkowe młodzieży przy nabywaniu takich produktów, jak artykuły żywnościowe, odzież i obuwie, środki higieniczne i kosmetyki. Stwierdza, że młodzież świadomie wydaje pieniądze. Poczynione zakupy potrafi ocenić dość zdecydowanie, jednoznacznie, wykazując przy tym względnie duże przywiązanie do raz zakupionego, odpowiadającego jej produktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1426-3505
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu