BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pokorska Barbara
Title
Franchising szansą rozwoju firmy
Source
Handel Wewnętrzny, 1998, nr 1, s. 7-11
Keyword
Franchising handlowy, Umowa franchisingowa
Retail franchising, Franchising contract
Abstract
Artykuł przedstawia franchising jako szczególną formę rozszerzania rynku zbytu. Omawia elementy budowania strategii franchisingowej. Omawia trzy różne strategie tworzenia sieci franchisingowej: umowę bezpośrednią lub franchisę indywidualną, rozwój regionalny, strategię dostosowawczą.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu