BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Radziszewska Agnieszka
Title
Łańcuch dostaw grupy Inditex
Source
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2006, nr 5, s. 6-13
Keyword
Charakterystyka przedsiębiorstwa, Łańcuch dostaw, Łańcuch wartości, Przemysł tekstylny, Przewaga konkurencyjna, Innowacyjność przedsiębiorstw, Logistyka w łańcuchu dostaw
Company characteristics, Supply chain, Value chain, Textile industry, Competitive advantage, Enterprise innovation, Logistics in supply chain
Company
Inditex
Abstract
Hiszpańska Grupa Inditex (Industria Diseno Textil), jeden z największych światowych potentatów mody, jest obecny w 60 krajach, w których ma ponad 2700 sklepów. Do grupy należy również sto przedsiębiorstw działających w obszarze projektowania, produkcji i dystrybucji odzieży. Jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej Inditexu jest sprawna i szybka logistyka oraz błyskawiczna rekacja na potrzeby i gusty klientów. Podstawą ciągłego wzrostu firmy jest jej wysoka innowacyjność. Do narzędzi pomocnych przy tworzeniu jej modelu biznesowego należy łańcuch dostaw i łańcuch tworzenia wartości.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-2037
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu