BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Caporioni Giovanni, Michalik Robert
Title
Polowanie na big ideę
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 9, s. 68-72
Keyword
Komunikowanie marketingowe, Kreatywność, Marketing interaktywny, Planowanie reklamy
Marketing communication, Creativity, Interactive marketing, Advertising planning
Abstract
Autorzy piszą, że w życiu codziennym czy praktyce biznesowej można spotkać się ze stwierdzeniem, że źródłem wielkich rzeczy jest często jedna idea. W działalności reklamowej ideę tę określa się magicznym wyrażeniem „big idea", czyli „wielki pomysł”. Można wskazać trzy kluczowe elementy wielkiego pomysłu, tj.: zaproszenie konsumentów do jego współtworzenia, bazowanie w większym stopniu na emocjach niż racjonalnych powodach zakupu marki, pozwolenie konsumentom na zabawę z marką.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu