BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Karbarczyk Sebastian
Title
Kolportaż prasy w Polsce
Source
Gospodarka, 1999, nr 3, s. 28-30
Keyword
Prasa, Rynek prasy, Konkurencja, Dystrybucja produktu
Press, Press market, Competition, Product distribution
Abstract
Struktura kolportażu prasy w Polsce - od czasu likwidacji RSW "Prasa-Książka-Ruch" i powstawania prywatnych firm kolportażowych - nadal nie jest odpowiednio skrystalizowana. Około 60 procent rynku dystrybucji prasy kontroluje Ruch SA. Firma ta od czterech lat czeka na prywatyzację, która obecnie utknęła w martwym punkcie. Z zastoju tego korzystają dystrybutorzy prywatni, którzy dynamicznie, często kosztem lidera rynku rozwijają liczbę punktów sprzedaży detalicznej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1429-6381
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu