BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nowacki Robert
Title
Czynniki warunkujące dobór mediów i środków reklamy
Source
Handel Wewnętrzny, 2002, nr 6, s. 24-30
Keyword
Reklama, Strategia reklamy, Media reklamowe
Advertising, Advertising strategy, Advertising media
Abstract
Na przebieg procesu decyzyjnego, związanego z procedurą wykorzystywania mediów reklamowych duży wpływ mają czynniki związane bezpośrednio z przedsiębiorstwem, jego ofertą asortymentową, strategią działania na konkurencyjnym rynku czy też z docelowym segmentem nabywców. W artykule zwrócono uwagę na wielkość budżetu reklamowego, strategię przekazu reklamowego, strategię mediów i środków reklamy, zakładane cele działań reklamowych, charakter produktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu