- Author
- Nowacki Robert
- Title
- Czynniki warunkujące dobór mediów i środków reklamy
- Source
- Handel Wewnętrzny, 2002, nr 6, s. 24-30
- Keyword
- Reklama, Strategia reklamy, Media reklamowe
Advertising, Advertising strategy, Advertising media - Abstract
- Na przebieg procesu decyzyjnego, związanego z procedurą wykorzystywania mediów reklamowych duży wpływ mają czynniki związane bezpośrednio z przedsiębiorstwem, jego ofertą asortymentową, strategią działania na konkurencyjnym rynku czy też z docelowym segmentem nabywców. W artykule zwrócono uwagę na wielkość budżetu reklamowego, strategię przekazu reklamowego, strategię mediów i środków reklamy, zakładane cele działań reklamowych, charakter produktu.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0438-5403
- Language
- pol