BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pokrzywa Piotr
Title
Giganci reklamy : Megakoncerny decydują o kształcie poczynań reklamowych
Source
Media i Marketing Polska, 1999, nr 2, s. 23-24
Keyword
Ranking, Reklama, Agencje reklamowe, Rynek reklamy
Ranking, Advertising, Advertising agency, Advertising market
Abstract
Artykuł omawia raport tygodnika "Advertising Age" dotyczący rankingu największych reklamodawców na poszczególnych kontynentach za rok 1997. Podaje 10 gigantów reklamy na świecie, także najczęściej reklamowane produkty.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1507-174X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu