BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Łapińska-Berling Elżbieta
Title
Warta VITA SA zmienia strategię
Source
Gospodarka, 1999, nr 13, s. 45
Keyword
Rynek ubezpieczeniowy, Ubezpieczenia na życie, Ubezpieczenia osobowe
Insurance market, Life insurance, Personal lines insurance
Company
Warta Vita SA
Abstract
Warta Vita SA zpowiedziała na rok 1999 zmianę strategii i ostrą walkę o rynek ubezpieczeń. Towarzystwo to do tej pory sprzedawało głównie grupowe ubezpieczenia na życie, obecnie zaś wprowadza nowy produkt przeznaczony dla klienta indywidualnego. Zarząd tej firmy planuje osiągnąć w br. ponad 200-procentową dynamikę sprzedaży polis.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1429-6381
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu