BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szczęsny Rafał
Title
Reklama leków a czyny nieuczciwej konkurencji
Source
Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego, 2006, nr 11, s. 29-35
Keyword
Prawo farmaceutyczne, Prawo konkurencji, Nieuczciwa konkurencja, Reklama, Rynek farmaceutyczny, Działalność gospodarcza, Naruszenie przepisów prawa
Pharmaceutical law, Competition law, Unfair competition, Advertising, Pharmaceutical market, Business activity, Violation of the law
Abstract
Reklama farmaceutyczna (reklama leków) to specyficzny rodzaj reklamy. Leki są jednym z najczęściej reklamowanych towarów w mediach. Sama zaś regulacja prawna dotycząca reklamy leków ustanowiona jest w artykułach 52-64 ustawy z 6.09.2001 r. "Prawo farmaceutyczne". Jednocześnie w polskim systemie prawnym istnieją inne przepisy odnosząca się do reklamy, np. te o nieuczciwej konkurencji. Czyny nieuczciwej reklamy mogą się krzyżować z większością innych, konkretnych przypadków nieuczciwej konkurencji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-5490
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu