BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Andrzejewska Olga
Title
Rynek słonych przekąsek w Polsce
Source
Gospodarka, 1999, nr 37, s. 19-23
Keyword
Przemysł spożywczy, Produkcja żywności, Rynek żywności, Konkurencja rynkowa, Reklama
Food industry, Food production, Food market, Market competition, Advertising
Abstract
Na rynku słonych przekąsek królują czterej potentaci (Bahlsen, Chio Lilly Snack Foods, Frito Lay, Star Foods) prześcigający się w pomysłach w walce o przychylność konsumenta. Do konkurencji włącza się kolejny gigant, który może wyeliminować z rynku kilku drobnych producentów. Dynamiczny wzrost tej branży tylko chwilowo powstrzymał kryzys rosyjski, najsilniej zresztą odczuwany przez małych producentów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1429-6381
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu