BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Przyjemska Joanna
Title
Dystrybucja kosmetyków - jak dotrzeć do klienta?
Source
Gospodarka, 1999, nr 37, s. 30-32
Keyword
Kosmetyki, Dystrybucja produktu, Promocja produktu, Sprzedaż bezpośrednia, Chemia gospodarcza
Cosmetics, Product distribution, Product promotion, Direct sales, Domestic detergents
Abstract
Przeciętna Polka najczęściej używa kosmetyków kolorowych, natomiast w niełasce pozostają kosmetyki pielęgnacyjne, np. mleczka do twarzy, kremy, toniki, balsamy itp. A dla rodzimych producentów najważniejszy pozostaje obecnie gust przeciętnej Polki i pozyskanie jej jako klientki. Niestety tylko 11 procent naszych kosmetyków trafia na rynki państw UE.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1429-6381
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu