BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Białasiewicz Małgorzata
Title
Jest się o co bić na rynku jogurtów
Source
Gospodarka, 1999, nr 39, s. 18-21
Keyword
Przemysł spożywczy, Rynek żywności, Produkcja żywności, Konkurencja rynkowa
Food industry, Food market, Food production, Market competition
Abstract
Rynek jogurtowy w Polsce wciąż jest bardzo atrakcyjny zarówno dla zagranicznych jak i krajowych producentów. Polskie mleczarnie musiały się zjednoczyć, aby skutecznie walczyć o utrzymanie swojej pozycji. W ciągu 10 lat w tym segmencie rynku dokonała się prawdziwa rewolucja jakościowa.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1429-6381
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu