BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Białas Monika
Title
Sprzedaż bezpośrednia, czyli zakupy w domu
Source
Gospodarka Export-Import, 2000, nr 26, s. 17-19
Keyword
Sprzedaż bezpośrednia, Sprzedaż produktu, Akwizycja, Dystrybucja produktu, Marketing sieciowy
Direct sales, Product sales, Canvassing, Product distribution, Network marketing
Abstract
Sprzedaż bezpośrednia rozwija się w Polsce niezwykle dynamicznie. W ciągu ostatnich sześciu lat wzrosła ponad trzykrotnie. Wyniki finansowe firm zajmujących się handlem docierającym prosto do domu są znacznie wyższe od osiąganych w tradycyjnym handlu detalicznym i hurtowym.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1640-6060
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu