BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Augustyn Adrian, Adamus Krzysztof
Title
Multimedialne wsparcie sprzedaży
Source
Marketing w Praktyce, 2006, nr 12, s. 16-18
Keyword
Innowacje w sprzedaży, Promocja sprzedaży, Wideo, Przedsiębiorstwo wirtualne
Innovations in sales, Selling promotion, Video, Virtual enterprise
Abstract
Autorzy porównują sklep istniejący w rzeczywistości i wirtualny. Gdy wchodzimy do rzeczywistego sklepu, widzimy wszystkie dostępne tam artykuły. Zdarza się, iż uświadamiamy sobie wtedy, że właśnie tych rzeczy potrzebowaliśmy. Nasze zakupy przeradzają się w większe niż zakładał początkowy plan. Właściciele e-sklepów mogą odtworzyć takie emocje prawdziwego przeżycia dzięki zastosowaniu wideo. Dotychczas jakość zastosowania klipów była niezadowalająca, głównie ze względu na ograniczoną przepustowość łączy. Jednak wraz ze zmianą sytuacji przychodzi ich zdaniem czas na kolejny krok – wciągnięcie wideo w to, w czym sieć jest najlepsza – interaktywność.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu