BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Binsztok Aleksander
Title
Wybrane nowoczesne formy i narzędzia zarządzania marketingowego
Chosen Modern Forms and Tools of the Marketing Management
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2005, nr 1092, s. 217-226, bibliogr. 10 poz.
Issue title
Zmiana warunkiem sukcesu : przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Keyword
Zarządzanie marketingowe, Marketing globalny, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Marketing management, Global marketing, Customer Relationship Management (CRM)
Note
summ.
Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie nowoczesnych form i narzędzi marketingu. Autor charakteryzuje marketing globalny, corporate identity, lobbing internetowy, ukryty marketing, Customer Relationship Management (CRM), contact center i Customer Experience Management (CEM).

In this article an author underlines the need of using the modem forms and tools of the marketing management. Basing on their main attitudes of the described subjects, author presents: global marketing, how to create corporate identity and the value for the clients, lobbying in the Internet network, hidden marketing, CRM (Customer Relationship Management), Contact Centre and the CEM (Customer Experience Management). On the end of this article an author has described the attitudes ot the marketing manager. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Bernacik M. (2004), CEM - nowy wymiar orientacji na klienta, "Modern Marketing", nr 1.
  2. Chapman D., Kozielski R. (2004), Marketing oparty na wiedzy, "Marketing w Praktyce", nr 3.
  3. Cyganek M. (2004), Lojalny, bo dobrze obsłużony, "Marketing w Praktyce", nr 7.
  4. Koźmiński A.K. (2004), Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  5. Maciorowski A. (2004), Lobbing rośnie w siłę, "Marketing w Praktyce", nr 3.
  6. Michalik P. (2004), Źródła lojalności, "Marketing w Praktyce", nr 4.
  7. Nikodemska-Wołowik A.M. (2005), Corporate identity - wizja czy badania? , "Marketing w Praktyce", nr 1.
  8. Nikodemska-Wołowik A.M. (2004), Zabłysnąć wizerunkiem firmy, "Marketing w Praktyce", nr 12.
  9. Ukryty marketing (2005), "Zarządzanie na Świecie", nr 4.
  10. Yip G.S. (2003), Strategia globalna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu