BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Microsoft na strategicznym zakręcie
Source
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 3, s. 1-7
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia zarządzania, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Enterprise management, Management strategy, Enterprise competitiveness, Case study
Company
Microsoft
Abstract
Przedstawiono wyzwania stojące przed firmą Microsoft w zakresie wprowadzania nowych programów do korzystania z Internetu, najważniejsze daty z historii tej firmy, udziały w światowym rynku oprogramowania. Przybliżono sylwetkę Steve'a Ballmera, który od stycznia 2000 r. pełni funkcję prezesa zarządu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu