BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Zarządzanie w okresie słabej koniunktury
Source
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 3, s. 21-25
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia zarządzania, Koniunktura gospodarcza
Enterprise management, Management strategy, Business trends
Abstract
W ślad za amerykańskim magazynem gospodarczym "Fortune" (nr 3/2001) przedstawiono szereg rad dla przedsiębiorstw, jak powinny postępować w okresie słabej koniunktury. Zalecono przedsiębiorstwom: wnikliwą ocenę pracowników, rozszerzenie oferty, intensyfikację kontaktów z klientami i dostawcami, informowanie analityków giełdowych o podjętych krokach i przewidywanych rezultatach, poprawę obsługi klienta, zbliżenie do dostawców, obniżenie progu rentowności.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu