BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gutkowska Krystyna, Sajdakowska Marta
Title
Postawy etnocentryczne konsumentów polskich na rynku żywnościowym
Source
Wiadomości Statystyczne, 2001, nr 1, s. 33-43, bibliogr. 12 poz.
Keyword
Badania konsumenckie, Rynek żywności, Zachowania konsumenta
Consumer research, Food market, Consumer behaviour
Abstract
Pod pojęciem postaw etnocentrycznych konsumentów polskich rozumie się w pełni świadome preferowanie produktów krajowych w porównaniu do produktów zagranicznych. Przedstawiono kryteria klasyfikacji produktów krajowych i zagranicznych oraz propozycję badania postaw etnocentrycznych konsumentów żywności. Następnie omówiono komponenty postaw etnocentrycznych według badań jakościowych i ilościowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0043-518X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu