- Author
- Gutkowska Krystyna, Sajdakowska Marta
- Title
- Postawy etnocentryczne konsumentów polskich na rynku żywnościowym
- Source
- Wiadomości Statystyczne, 2001, nr 1, s. 33-43, bibliogr. 12 poz.
- Keyword
- Badania konsumenckie, Rynek żywności, Zachowania konsumenta
Consumer research, Food market, Consumer behaviour - Abstract
- Pod pojęciem postaw etnocentrycznych konsumentów polskich rozumie się w pełni świadome preferowanie produktów krajowych w porównaniu do produktów zagranicznych. Przedstawiono kryteria klasyfikacji produktów krajowych i zagranicznych oraz propozycję badania postaw etnocentrycznych konsumentów żywności. Następnie omówiono komponenty postaw etnocentrycznych według badań jakościowych i ilościowych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0043-518X
- Language
- pol