BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gawlik-Tarnowska Katarzyna
Title
Komunikacja w sytuacji zmiany
Source
Rynek Kolejowy, 2006, nr 12, s. 59
Keyword
Przedsiębiorstwo transportowe, Rozwój przedsiębiorstwa, Zmiany organizacyjne, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie skuteczne, Informacja w przedsiębiorstwie
Transport company, Enterprise development, Organisational change, Communication in organisation, Effective communication, Information in enterprise
Abstract
Pojęcie "zmiany" z zasady jest definiowane jako poważne zakłócenie istniejących dotychczas wzorów zachowań i oczekiwań. Stopień powagi zmian mierzony jest zazwyczaj według tego, jak zmiany te postrzegane są przez pracowników, których bezpośrednio dotyczą oraz jak oni na to reagują. Pracownicy właściwie poinformowani na temat zmian w przedsiębiorstwie, mających dotyczyć ich osobiście, czy też zespołów, w których pracują, lub firmy jako całości, będą bardziej skłonni do zaakceptowania planowanych zmian.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
Cited by
Show
ISSN
1644-1958
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu