- Author
- Jabłońska-Wołoszyn Maria
- Title
- Pozyskiwanie najlepszych dla potrzeb "nowego" banku
- Source
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, 2001, nr 2, s. 95-104
- Keyword
- Studium przypadku, Dobór pracowników, Usługi bankowe, Obsługa klienta, Polityka personalna
Case study, Employees' recruitment, Banking services, Customer service, Personnel policy - Abstract
- Artykuł podejmuje problem obsługi klienta banku wobec zmian zachodzących we współczesnej bankowości. Następnie przedstawiono rolę i cel pracy doradcy klienta oraz problem doboru odpowiednich pracowników na to stanowisko. Omówiono tworzenie programu i adaptacji pracowników na stanowisko doradcy klienta w banku X, co miało zmaksymalizować efektywność pracy, mierzoną dochodem operacyjnym.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1641-0874
- Language
- pol