BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Nowa strategia Coca-Coli
Source
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 6, s. 6-9
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Strategia przedsiębiorstwa, Kierownicy w przedsiębiorstwie
Enterprise management, Corporation strategies, Managers in a enterprise
Company
Coca-Cola
Abstract
Omówiono sytuację koncernu Coca-Cola, w którym doszło do zmian na najwyższych stanowiskach, dużych zwolnień i przyjęcia nowej strategii. Nowy prezes zarządu odszedł od centralistycznego zarządzania. Postawił na samodzielność, swobodę urzeczywistniania własnych pomysłów, gotowość ponoszenia ryzyka.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu