BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Badania satysfakcji klientów
Source
Zarządzanie na Świecie, 2001, nr 6, s. 45-47
Keyword
Zarządzanie zadowoleniem klientów, Informacja dla potrzeb zarządzania, Badania konsumenckie
Customer satisfaction management, Information for management needs, Consumer research
Abstract
Przedstawiono wyniki badania ankietowego, jakie naukowcy z Uniwersytetu w Bernie przeprowadzili w drugiej połowie 2000 r. wśród 282 dużych i średnich przedsiębiorstw szwajcarskich. Ich celem była odpowiedź na pytania: czy i w jaki sposób przedsiębiorstwa śledzą poziom zadowolenia wśród swoich klientów, jakie znaczenie przypisują tym badaniom, w jaki sposób wykorzystują wyniki, jakie korzyści uzyskują dzięki mierzeniu satysfakcji klientów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu