BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nałęcz Ryszard
Title
Dilerka z mniejszym prestiżem i pieniędzmi
Source
Boss-Gospodarka, 2001, nr 23, s. 11-13
Keyword
Dealer samochodowy, Motoryzacja, Przemysł motoryzacyjny, Rynek samochodowy, Sprzedaż produktu
Car dealer, Motorization, Automotive industry, Car market, Product sales
Abstract
Chociaż najlepsze lata polskich dealerów samochodowych na razie należą do przeszłości, całkowicie nie zostały one jednak zmarnowane. W ciągu 1999 i 2000 roku dzięki reinwestycji zysków wiele punktów sprzedaży aut przekształconych zostało w prawdziwe salony, poprawiła się też jakość obsługi.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu