BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Barska Anetta
Title
Strategia produktu w przedsiębiorstwie przetwórstwa mięsnego : (na przykładzie województwa lubuskiego)
Source
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2001, nr 5, s. 62-70
Keyword
Przemysł mięsny, Rynek mięsny, Strategia produktu, Jakość produktów żywnościowych
Meat industry, Meat market, Product strategy, Food quality
Abstract
Artykuł podkreśla priorytetową rolę strategii produktu w strategii marketingowej, w przemyśle przetwórstwa mięsnego. Dalszym problemem jest jakość tych przetworów, dotyczy ona głównie użytego surowca. Podano wykres mięsności tuczników w Polsce i wybranych krajach UE. Dalszym czynnikiem mającym znaczny wpływ na powodzenie na rynku jest struktura asortymentowa. Omówiono problem różnicowania produktów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-6846
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu