BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Frąckiewicz Ewa
Title
Rola agenta w działalności marketingowej zakładu ubezpieczeń
Source
Wiadomości Ubezpieczeniowe, 2001, nr 1-2, s. 25-27
Keyword
Ubezpieczenia, Dystrybucja produktu, Działalność ubezpieczeniowa, Agent ubezpieczeniowy
Insurances, Product distribution, Insurance activity, Insurance agent
Abstract
Na obecnym etapie rozwoju rynku ubezpieczeniowego w Polsce wielkość realizowanej sprzedaży w firmach ubezpieczeniowych, ale również wizerunek zakładu ubezpieczeniowego i jego pozycja konkurencyjna, w głównym stopniu uzależniona jest od umiejętności posiadanych przez agentów. Dlatego też każdemu towarzystwu ubezpieczeniowemu powinno zależeć na odpowiednim doborze oraz przygotowaniu agentów, ponieważ dbałość ta przyniesie korzyści dla wszystkich zainteresowanych stron. Agent ubezpieczeniowy obok funkcji związanej z dystrybują polis, pełni inne zadania w ramach działalności marketingowej firmy, zarówno w zakresie komunikacji jak i planowania produktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-7264
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu