BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Królik Grażyna
Title
Żeby za słowami poszły czyny, czyli sztuka sugestywnego mówienia
Source
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 7, s. 58-60
Keyword
Komunikowanie, Komunikowanie skuteczne, Komunikowanie marketingowe, Psychologia komunikowania
Communication, Effective communication, Marketing communication, Communicate psychology
Abstract
Mówić każdy może, ale... Rozmowa to podstawowy sposób podtrzymywania więzi między ludźmi, to akt dzielenia się swoimi myślami i uczuciami. W porozumiewaniu się ważną rolę odgrywa nie tylko treść wypowiedzi - równie istotne jest - JAK mówimy. W niniejszym artykule przedstawiono wskazówki jak sugestywnie porozumiewać się z otoczeniem.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. "By za słowami szło działanie", "Zarządzanie na świecie" 1999, nr 9.
  2. A. Drzycimski z zespołem, "komunikatorzy", Oficyna Wydawnicza Branta, Warszawa 2000, s. 165-167.
  3. H. Lemmermann, 'Komunikacja werbalna", Astrum, Wrocław 1999, s. 131-132.
  4. A. Wiszniewski, "Jak przekonująco mówić i przemawiać", PWN, Warszawa 1994, s. 106.
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu