BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Majcherek Michał
Title
Bankowe strategie konkurencji
Source
Bank i Kredyt, (dodatek) - Bankowe ABC, 1999, nr 58 (grudzień), 16 s., bibliogr. 9 poz.
Keyword
Bankowość, Banki, Usługi bankowe, Konkurencyjność banków, Strategia konkurencji, Strategia marketingowa, Zachowania konkurencyjne
Banking, Banks, Banking services, Banks' competitiveness, Competition strategy, Marketing strategy, Competitive behaviour
Abstract
Artykuł omawia strategie marketingowe możliwe do przyjęcia przez banki działające na polskim rynku finansowym. Zwraca uwagę na rodzaje konkurencji, konkurencyjne zachowania banków oraz rolę banków na rynku docelowym.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-5520
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu