BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Harasim Janina
Title
Wewnętrzne uwarunkowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce - analiza zasobów niematerialnych
Source
Bank i Kredyt, 2001, nr 6, s. 44-55
Keyword
Bankowość detaliczna, Strategia marketingowa, Zasoby materialne
Retail banking, Marketing strategy, Tangible assets
Abstract
Artykuł jest kontynuacją rozważań, dotyczących wewnętrznych uwarunkowań kształtowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce. W nr 4/2001 przeanalizowano zasoby finansowe banków, zaś omawiane opracowanie zawiera analizę ich zasobów materialnych, tj. ludzkich i rzeczowych. Celem artykułu jest ustalenie wpływu wielkości i jakości tych zasobów na działania marketingowe banków detalicznych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0137-5520
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu