- Author
- Harasim Janina
- Title
- Wewnętrzne uwarunkowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce - analiza zasobów niematerialnych
- Source
- Bank i Kredyt, 2001, nr 6, s. 44-55
- Keyword
- Bankowość detaliczna, Strategia marketingowa, Zasoby materialne
Retail banking, Marketing strategy, Tangible assets - Abstract
- Artykuł jest kontynuacją rozważań, dotyczących wewnętrznych uwarunkowań kształtowania strategii marketingowych banków detalicznych w Polsce. W nr 4/2001 przeanalizowano zasoby finansowe banków, zaś omawiane opracowanie zawiera analizę ich zasobów materialnych, tj. ludzkich i rzeczowych. Celem artykułu jest ustalenie wpływu wielkości i jakości tych zasobów na działania marketingowe banków detalicznych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0137-5520
- Language
- pol






