BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina (oprac.)
Title
Jak być słuchanym
Source
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 52-56
Keyword
Menedżer, Kompetencje, Kompetencje kierownicze, Komunikowanie
Manager, Competences, Managerial competencies, Communication
Abstract
W niniejszym artykule przedstawiono informacje na temat kompetencji komunikacyjnych menedżerów (według Janis Forman). W tym praktyczne wskazówki, które warto wziąć pod uwagę, wdrażając jednolite zasady komunikacji korporacyjnej oraz metody sprawdzania, jaka jest jej prawdziwa efektywność i ocena w oczach pracowników.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu