- Author
- Goszczyński Dariusz
- Title
- Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych
- Source
- Handel Wewnętrzny, 2006, nr 6, s. 5-11
- Keyword
- Jakość produktu, Komunikowanie marketingowe, Produkty regionalne, Świadomość konsumenta
Product quality, Marketing communication, Regional product, Consumer awareness - Company
- Komisja Europejska
European Commission - Abstract
- Od ponad 13 lat Unia Europejska realizuje politykę jakości żywności za pomocą systemu rejestracji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych. Zasadniczym celem jest zapewnienie ochrony nazw produktów, których wysoka jakość jest oparta na związku z regionem wytwarzania lub tradycyjnej metodzie produkcji. Producenci chronionych produktów mają również prawo do wyróżniania swych specjałów odpowiednim logo, którego zadaniem jest poinformowanie i zapewnienie konsumenta o walorach oraz wyjątkowości tego produktu. Oznaczenia te są jednocześnie potwierdzeniem jego najwyższej jakości.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- http://europa.eu.int/comm/agriculture/foodqual/quali1_en.htm
- Cited by
- ISSN
- 0438-5403
- Language
- pol