BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Goszczyński Dariusz
Title
Uwarunkowania rozwoju rynków produktów regionalnych i tradycyjnych
Source
Handel Wewnętrzny, 2006, nr 6, s. 5-11
Keyword
Jakość produktu, Komunikowanie marketingowe, Produkty regionalne, Świadomość konsumenta
Product quality, Marketing communication, Regional product, Consumer awareness
Company
Komisja Europejska
European Commission
Abstract
Od ponad 13 lat Unia Europejska realizuje politykę jakości żywności za pomocą systemu rejestracji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych. Zasadniczym celem jest zapewnienie ochrony nazw produktów, których wysoka jakość jest oparta na związku z regionem wytwarzania lub tradycyjnej metodzie produkcji. Producenci chronionych produktów mają również prawo do wyróżniania swych specjałów odpowiednim logo, którego zadaniem jest poinformowanie i zapewnienie konsumenta o walorach oraz wyjątkowości tego produktu. Oznaczenia te są jednocześnie potwierdzeniem jego najwyższej jakości.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. http://europa.eu.int/comm/agriculture/foodqual/quali1_en.htm
Cited by
Show
ISSN
0438-5403
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu