BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Napieraj-Berlińska Joanna
Title
Siła wrażenia
Source
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 68-69, bibliogr. 3 poz.
Keyword
Public relations, Wizerunek przedsiębiorstwa, Strategia obsługi klienta, Marketing
Public relations, Company image, Customer service strategy, Marketing
Abstract
W dobie szybkiego przepływu informacji i ostrej konkurencji rynkowej czynnikiem wyróżniającym przedsiębiorstwo stał się wizerunek. Coraz częściej przy podjęciu decyzji o dokonaniu zakupu kierujemy się opiniami o firmie. Sprawdzamy jakość obsługi. Zwracamy uwagę na kulturę osobistą, poziom kompetencji i wygląd pracowników. Najstaranniej zaplanowana strategia marketingowa nie odniesie skutku, jeżeli pracownicy nie będą odpowiednia traktować klientów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. M. Kliniewicz, P. Goździewicz, "Nie zapominajmy o oddziale!", "Brief. Pierwszy magazyn marketingu i sprzedaży", Wydawnictwo AdPress, nr 74, listopad 2005.
  2. G. LeBlans, N. Nguyen, "Cues used by customers evaluating corporate image in service firms", "International Journal of Service Industry Management", 1996, tom 7, s. 48.
  3. K. Wojcik, "Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem", Wydawnictwo Placet, Warszawa 2005, s. 139.
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu