BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwed-Piestrzeniewicz Paulina
Title
Sponsoring jako komunikacja
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 8-11
Keyword
Sponsoring, Komunikowanie marketingowe, Mecenat, Public relations
Sponsoring, Marketing communication, Patronage, Public relations
Abstract
O działalności sponsorskiej myśli wielu przedsiębiorców. Być może kusi ich wrażenie otwartości mediów na tego typu inicjatywy. Miano „sponsor kultury", brzmi nobilitująco i poważnie - wydaje się atrakcyjne wizerunkowo. Jednak, aby sponsoring miał sens, zdaniem autorki, musi być działalnością długofalową, a to wiąże się z dużymi nakładami. Jeśli ktoś myśli o kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wsparcie działań artystycznych, nie wystarczy jednorazowa wpłata na przypadkowy koncert lub monodram. Wizerunek może kształtować jedynie wplecenie sponsoringu w starannie zaplanowaną strategię.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu