BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina
Title
Miły - wcale nie znaczy skuteczny
Source
Personel i Zarządzanie, 2006, nr 6, s. 105-107
Keyword
Programy szkoleniowe, Szkolenie zawodowe, Rynek usług medycznych, Rynek farmaceutyczny, Kluczowe czynniki sukcesu
Training programs, Work training, Medical services market, Pharmaceutical market, Key success factors
Abstract
W jaki sposób budować właściwe relacje między reprezentantami firm a lekarzami? Jak przekazywać informacje dotyczące poszczególnych elementów oferty, aby faktycznie wpływać na decyzje lekarzy o wyborze danego produktu? Jakie są kluczowe czynniki sukcesu przedstawiciela medycznego w kontakcie z lekarzem? Jak szkolić handlowców w sektorze farmaceutycznym, aby podnosić poziom efektywności i wartości rynkowej firmy? W artykule przedstawiono uniwersalne i specyficzne zagadnienia szkoleń przedstawicieli medycznych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu