BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wolska Ewa
Title
By wesprzeć sprzedaż...
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 1, s. 64-66
Keyword
Programy lojalnościowe, Analiza sprzedaży, Promocja sprzedaży, Wartość dla klienta
Loyalty programs, Sales analysis, Selling promotion, Value to customer
Abstract
Zwiększanie sprzedaży jest podstawowym celem większości firm, niezależnie od ich charakteru, rozmiaru czy rodzaju oferowanych produktów lub usług. Autorka przypomina, że nie jest to wcale proste i wymaga bieżącego dostosowywania strategii działania firmy do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Firmy, które chcą związać ze sobą klientów, wpłynąć na powtarzalność dokonywanych przez nich zakupów, a także zwiększyć identyfikację z daną marką lub organizacją, wprowadzają więc programy lojalnościowe. W każdym z tych przypadków lojalność wobec marki jest zasadniczym czynnikiem, który wpływa na realizację planów firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu