BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Mentalność przedsiębiorstwa kluczowym czynnikiem sukcesów
Source
Zarządzanie na Świecie, 2002, nr 1, s. 26-30
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Kultura organizacji, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Studium przypadku, Linie lotnicze
Enterprise management, Corporate culture, Enterprise competitiveness, Case study, Airlines
Company
Southwest Airlines
Abstract
Mentalność (kultura) przedsiębiorstwa uchodzi za jeden z najważniejszych elementów zdolności konkurencyjnych. Omówiono te zjawiska, które w dzisiejszych czasach negatywnie wpływają na kulturę przedsiębiorstw. Wskazano amerykańskie linie lotnicze Southwest Airlines jako przykład doceniania kultury przedsiębiorstwa.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-3747
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu