BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Brzozowski Janusz
Title
Czym Czesi przyciągnęli Toyotę?
Source
Boss-Gospodarka, 2002, nr 9, s. 5-6
Keyword
Przemysł motoryzacyjny, Motoryzacja, Rynek samochodowy, Inwestycje bezpośrednie, Inwestycje zagraniczne, Współpraca gospodarcza
Automotive industry, Motorization, Car market, Direct investments, Foreign investment, Economic cooperation
Company
Toyota
Country
Japonia, Czechy, Polska
Japan, Czech Republic, Poland
Abstract
Wybór przez japońską Toyotę Czech, a nie Polski na miejsce swojej największej inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej był nie tylko konsekwencją negocjacyjnej nieudolności strony polskiej w rozmowach z tym koncernem, ale dowodzi także coraz mniejszej atrakcyjności naszego kraju dla inwestorów zagranicznych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu