BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Okrzesik Jacek
Title
Rynek reklamy w górę, czyli w dół...
Source
Boss-Gospodarka, 2002, nr 13, s. 5-8
Keyword
Reklama, Reklama w mass mediach, Rynek reklamy, Koniunktura gospodarcza, Agencje reklamowe
Advertising, Advertising in mass media, Advertising market, Business trends, Advertising agency
Abstract
Gwałtowny wzrost wydatków na reklamę w latach 2000-2001, sygnalizowany przez firmy monitorujące rynek budzi poważne wątpliwości, zważywszy na obecny stan gospodarki i ograniczenie popytu konsumpcyjnego. Ochłodzenie koniunktury w polskiej gospodarce spowodowało bowiem odchudzanie budżetów reklamowych większości firm w kraju.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-5566
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu